Glamour - The bold and the beautiful

Älskar ni som jag glamour, mode, snygga kläder och smycken? Bra TV och massa intriger? Då skulle jag vilja tipsa er om en riktigt bra tv serie.

Lite fakta:
Glamour är en av världens mest sedda TV-serier. Amerikansk såpopera som hade premiär 23 mars 1987, i Sverige 1989. Skapad av William J Bell och hans hustru Lee Phillip Bell. Susan Flannery, John McCook, Ronn Moss och Katherine Kelly Lang har vartit med sedan starten. Totalt har 6130 avsnitt gjorts av serien per den 10 augusti 2011.

*********************************************************************************

Är det någon av er läsare som också är en Glamour fan och lika tokig i serien som jag? Eller är jag ensam :) Jag får ofta kommentaren: Tittar du på den jävla skiten? Det är ju till för kärringar!

Men där har dom helt fel! Serien sänds i USA idag och ligger några avsnitt före och är jättepopulär där. Innehåller allt för oss modetokiga och som dessutom älskar riktigt bra tv och intriger :)

 

Klicka på bilden för att se ett intro på youtube

 

 

Vad tycker ni? Kommentera gärna :) Alla som skriver en kommentar kommer att få sin blogg länkad i ett speciellt inlägg nästa vecka :)

 

Kram på er!

 

 


Kommentarer
Postat av: Elina

Har tyvärr aldrig sett den serien, men får nästan ta och göra det nu! :) Jag är tokig i glamour och mode, speciellt smink, foto och smycken.



Tack så mycket för tipset!

2011-11-04 @ 23:39:25
URL: http://www.elinajohanna.devote.se
Postat av: calli

Då är detta serien för dig :) Går på kanal 7 (TV4 plus) varje dag runt 18.00



2011-11-05 @ 12:01:07
URL: http://callismycken.blogg.se/
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Nu ligger din länk uppe, klicka igen och få ytterligare en nästa gång :D

/ http://smnmode.blogg.se

Postat av: dorion

jag mer för "days of our lives" ;)

2011-11-07 @ 19:06:37
URL: http://salongbarock.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0