Veckans bloggtips!

Jag tänkte börja med att rekommendera en blogg en gång i veckan, och jag tänkte börja med en av mina favoritbloggar :)

Kenzas Fanpage

Detta är en blogg som drivs av några tjejer som är Kenza fans. Dom driver även en Facebooksida som du hittar HÄR

På denna blogg hittar du massor av inlägg om Kenza och framförallt så är det alltid någon rolig tävling på gång med fina vinster, vilket jag tycker är jätteroligt :) Och tävlingar vet jag att ni också gillar så jag tycker verkligen ni ska gå in och kika på deras blogg, ni kommer inte att bli besvikna! Och om nån vecka fyller bloggen ett år, och det kommer firas med en massa tävlingar, roliga inlägg OCH en ny design, som kommer upp inom kort.

Just nu är det flera tävlingar på gång med fina vinster från calli!

Klicka på bilden för att komma direkt till bloggen









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0