Veckans tips! Snygga mobilskal till Iphone 4 och Samsung Galaxy S2

Jag har hittat den optimala väskan/skalet till min Samsung Galaxy S2 :) En liten väska som fungerar både som skal och plånbok. Perfekt när man handlar eller går på krogen och inte vill släpa runt på sin väska med både telefonen och plånboken. Jag köpte en vit och jag är helnöjd! Jag har köpt skal där innan och dom har massor att välja på, både färger och till olika telefoner, och det kommer ofta in nyheter.

Perfekt julklapp eller till dig själv :) och det är mycket billigare än i affären!

Vill du också ha? Gå in och kolla HÄR



























Finns på Tradera och säljaren heter Prylteknik





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0