Ny header på bloggen :)

 
_______________________________________________________________________________________________
 
Som ni kanske märker så har jag gjort lite uppdateringar på bloggen. Jag har till exempel ändrat headern så att den passar mitt nuvarande sortiment lite bättre. Som ni också säkert märkt så har jag börjat med mycket barnartiklar så som hårband, mössor och även inredning för barnrum. Men också inredning för vuxna såklart :) Jag har uttökat mitt sortiment och det kommer jag att fortsätta göra i höst, och då passar inte en header som säger att man bara säljer smycken och accessoarer :) Men ni som inte är intresserade av barnsaker, ha tålamod :) Det kommer in massa andra accessoarer också. Det är tillexempel på väg en stor leverans av coola beaniemössor både till killar och tjejer. Perfekt nu när det börjar bli kallare ute!
 
Så håll utkik framåt mina trogna bloggläsare :) Och jag lovar att bli mycket bättre på att blogga!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0