Äntligen en "Om calli" på bloggen :)

Jag har aldrig haft någon "Om" på bloggen, och inte heller tyckt att det är nödvändigt. Eftersom bloggen handlar om min webbutik och allt som har med den att göra, så varför göra den personlig.
 
Men nu har jag tänkt om lite :)
Varför skulle jag inte göra den personligare? Det är ju mycket roligare att läsa en personlig blogg, det tycker jag iallafall :) Kan inte vara så kul att alltid läsa inlägg och kolla på bilder om nyheter hela tiden!
 
Så nu har jag tagit första steget och lagt upp en "Om calli" i spalten till höger.
 
 
Jag tänkte berätta lite om mig själv:
Som ni ser på bilden så älskar jag katter :)
Jag som äger och driver företaget bakom Calli.se heter Eleonor Andersson. Jag startade mitt företag våren 2010 och hösten 2010 öppnade jag webbutiken Calli.se. Calli betyder vacker på latin, så vad kan inte vara mer passande namn på min butik! Jag älskar mode och vackra saker och det har alltid varit en dröm att ha eget företag så därför blev det en webbutik med smycken, accessoarer, inredning, barnkläder mm. Mode på alla plan helt enkelt :)
Mitt sortiment kommer att öka i takt med att företaget växer så tveka inte att titta in i min butik framöver. Jag kan lova att du inte blir besviken!
 
Texten ovan är typ en kopia av det som står att läsa i "Om" Jag gjorde det enkelt för mig :)
 
Godnatt kära läsare!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0