Gillamarkeringar på FB

En annan sak som jag också har märkt tydligt de senaste dagarna och som stör mig lite. När jag började "faca" ordentligt på min Calli facebook så försvann ca: 20 st "gilla" med en gång. Det säger ju ganska tydligt vilka som bara gillade min sida för att dom ville vara med i nåns tävling som jag sponsrade för typ ett år sen. Jag hade 285 gilla och är nu nere i 260. Och tyvärr försvinner det en och annan varje dag. Jättetråkigt :(
 
Men jag kan ju inte tvinga folk att gilla min sida och det jag säljer. Jag förstår att man kanske inte tycker det är så kul att bli "spamad" med massa nyheter om barnmössor, barnhårband, barnrumsinredning :) När man är yngre och inte ens har barn.
 
Men det är ju därför jag har facebook, för att snabbt kunna visa alla nyheter. Och jag försöker att inte lägga upp alla nyheter där utan bara en liten hint om att det finns massa nytt, och sen länkar jag hit där jag skriver längre inlägg. Man kan ju välja att dölja min sida om man inte vill bli uppdaterad hela tiden, eller bara scrolla förbi mina inlägg om det är saker man inte är intresserad av :) Man behöver inte sluta gilla helt!
 
Vad jag egentligen vill säga är att jag vill att man ska gilla min sida för att man verkligen gör det :)
 
 
 
Så ni som inte gillar min callisida på facebook redan gå gärna in och klicka gilla :) Om ni gillar den förstås :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0