Inspiration till Jul från Atelje Skogslyckan! Massa julklappstips för den som älskar Shabby Chiq!

Jag har hittat en helt underbar sida som heter Atelje Skogslyckan. Shabby Chiq i mängder :)

Här är ett citat från Atelje skogslyckan:
Har ett brinnande intresse för gamla ting, och önskar att de kunde berätta mig sin historia.

Jag ryser när jag läser meningen, för det är precis så jag brinner för gamla saker. Om du är som mig så är detta rena drömbutiken. Underbara bilder och massa inspiration så här till jul. Och massa bra julklappstips.

Njut av dessa vackra bilder :)















Gå till Atelje Skogslyckans butik HÄR
Gå till Atelje Skogslyckans blogg
HÄR






Kommentarer
Postat av: skogslyckan

Oj vad roligt att jag kan skänka inspiration! Det är ju därför man bloggar och ett sätt att få ut kreativiteten som bubblar över. Min kärlek till gamla ting har jag haft sedan barnsben. Uppväxt i ett bohemiskt konstnärshem fullt av gamla saker och möbler, där man fick lära sig kärleken och känslan för gamla ting. Så snällt att du länkar, blev jätteglad!! En härlig avslutning på en lång härlig dag!

Kram Pia

2011-11-29 @ 23:09:45
URL: http://ateljeskogslyckan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0