Nya väggdekorer!

Jag lägger upp de väggdekorer som jag lyckats hinna lägga upp på Tradera nu ikväll.
Insåg för sent att jag inte hade tillräckligt bra bilder på alla dekorer men jag hoppas verkligen det framgår att motiven är mycket finare i verkligheten :)
 
Denna bild är inte den bästa och jag hittar ingen bättre tyvärr. Motivet är underbart och föreställer en söt uggla på ett färgglatt träd och nedanför står två söta fåglar. Även ett litet flygplan längst till höger, och till vänster en vacker regnbåge och en sol.
 
Underbart träd med vackra färgglada bollar. 
 
En söt apa, en zebra och en fågel
 
Denna bild är inte heller den bästa, men jättefin i verkligheten. Föreställer ett träd med ett fågelbo och en söt uggla som sitter på en gren. Och nedanför står en räv med en söt fågel på huvudet. Finns även en igelkott och en sköldpadda. Och lite blommor och svamp.
 
Jättesöt stor kanin med fina blommor runt omkring. Inte heller den bästa bilden men jättefin i verkligheten.
 
Alla dekorer finns på callis Tradera: http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=2613339
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0