Ni har väl inte missat min stora julstädning i lagret :)

Känner att jag tjatar ut er med alla mina inlägg om rensning i lagret :) men jag vill så gärna visa alla smycken som jag hittat! Och jag vill hjälpa er att få lite julklappstips och inspiration till jul och nyår! Känns som jag har en liten julrea så här innan jul :) Plus att jag har 20 % rabatt på hela sortimentet i butiken HÄR

Jag lovar att ni inte kommer bli besvikna om ni kollar in mina auktioner :) Just nu ligger det 262 st ute! Det kommer att finnas auktioner varje dag men just på söndag (11:e december) så är det många unika smycken som bara finns ett kvar i lager och en del av dom har aldrig funnits i butiken!

Väldigt låga utrop, och en chans att verkligen fynda :) Klicka HÄR och gå direkt till mina auktioner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0