Ännu en sak som stör mig!

Ännu en sak som stör mig är när nån ger ett negativt omdöme på Tradera utan att ens höra av sig först. Och sen när man gör allt för att personen ska ta bort omdömet, så vägrar dom eller skiter i att svara på mail. Jag har två st som jag har kämpat med att försöka få bort. Den ena svarar inte alls och den andra svarade, efter lite påtryckningar från Tradera, och har fått pengarna tillbaka, men nu svarar inte hon heller. Och jag som inte hade ett enda negativt omdöme alls innan och nu har jag två st :(
 
Jaja, inget att sura för egentligen. Det är alla andra positiva som räknas. Som tillexempel de här som jag fick idag från en nöjd kund:
 
"Härlig säljare som jag varmt rekommenderar till andra köpare. Fina produkter!"
"Jättefin produkt och jättebra säljare!"
"Bara massa +++++ Henne vill jag och kommer jag köpa mera av!"
 
Det är såna här omdömen som gör mig riktigt glad : )
 
Ett tips till alla er som handlar på Tradera: Ge aldrig en säljare ett negativt omdöme utan att höra av dig till personen först. Det strider mot Traderas policy när det gäller omdömessystemet.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0